Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 13 listopada 2017

Choinki z poinsecjami/DT CraftPassion

Przyszedł czas na ozdoby świąteczne. Zaczynam od choinek - do tej pory co roku szyłam - teraz postanowiłam zrobić to nieco inaczej, choć w dalszym ciągu z materiału ;)
Materiał upięty jest na styropianowym stożku. A oprócz materiału tiul, koronka, koraliki, cekiny - oraz poinsecje z foamiranu wycięte wykrojnikami Gwiazda Betlejemska.
Pod nimi różne "zimowe" listki (te i te).

It's time for christmas decor. So I beginn with christmas trees. I made them on base of styrofoam, stringing cotton fabric, lace, tulle, beads, sequins and foamiran poinsettias cut with "Poinsetia" dies. Under the poinsettias are "winter" leaves (this and this).











Użyłam:



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)